dune notlar.

not 1: dunku hukuk dersi zaten iptal olmus.
not 2: program hakkaten de, en fazla eh iste derecesinde cikmis.
not 3: 28i konusunda uzulmedim bu defa. cok da guzel oldu. surpriz oldu.
not 4: almancadan beni kandirdiklari gibi 65 degil, 94 almisim.
not 5: produksiyon + kurgu cok iyi gecti.
son not: tum bu ‘iyi’lere ragmen, senaryonun halen yarina yetismesi gerekiyor.
…ve aslinda, cok uykum var.

28.

kasim ayinin 28i ifade etmesi gereken seyi etmedigi zaman, uzuluyordum aslinda. bu sene bosverdim. aslinda bu ara oldukca cok seye bosveriyorum. ornegin bugun yine, odevleri yetistirmem lazim diye, hukuk dersine gitmedim. gerci gitseydim, aksam altibucukta yayinlanacak bizim su komediye donen programi kaciracak ve baskalarinin ellerine birakmak zorunda kaldigimiz soz konusu programin montajinin post-produksiyonunun falan ne kadar beklemedigimiz gibi ciktigini icim yanarak da olsa izleyip, aci aci gulemeyecektim (simdilik tahminimiz bu, hadi bakalim). her halukarda tanju hoca beni kesecek, ya da direkt birakacak. endise icindeyim. ozetle soyle gelisti olay: sabah kalkip gayet sig bir sekilde tvyi actim, cam kenarinda yastik olmus kadinlar gibi seda sayana baktim. bir iki saat icin acik kalan televizyonu, kendime gelip kapattim, muzik actim ve odevlerime oturdum (guyya). demin ayrica sunu da dusundum, o kadar fazla sey biriktiriyorum ki yapilacaklar listemde son zamanlarda, hayatimin yakin bir araliginda gunluk yasami dondurup, bir sene ara vermem lazim sanki kosusturmacaya. o bir senede listemdeki herseyin yanina tik atmaliyim. sonra devam edebilirim… iste insan mezun olmayinca, her seye okul proseduru dahilinde bakiyor. aptal aptal.

kizdim.

bazen gereksiz samimi oldugumu dusunuyorum bazi insanlarla. zaman icinde fazla rahatliyorlar, gereksiz konusuyorlar, curet gosteriyorlar, sinirlendiriyorlar. bense belirli bir zamani gecirmis oldugum icin icimde bir aliskanlik olusturmus oluyorum. alttan aliyorum, ha ha ha yapiyorum, hic bir seyi yanlis sekliyle anlamiyorum hesapca. hani oyle dememistir aslinda da, sunu ima etmistir, ya da ben mi oyle anladim, ah yok canim daha neler… filan. kendi elimle onlara birer ‘her durumda senin gecis hakkin var’ karti veriyorum sanki. halbuki oyle anlar var ki, birak artik su safligi bir kenara diyorum kendime. kendine gel. aptal degilsin sen kizim. nasil derler, cok mutevazi olma, gercek sanirlar. aynen oyle.

chat.

b… belki de ß:
euheuhe
simdi mirkelam kaprislisin sevgilim caliyodu
kapris ne demek diye sordu
the caprice dedim 
Gamze.:
:)
b… belki de ß:
ingilizce degilmis demek ki euhuhehe
Gamze.:
kadinlar aserdigi zaman oluyor de
iyice ablak olsun
ehehuehua
b… belki de ß:
asermek ne demek ki ingilizce
abartma yani 
Gamze.:
iste asermek dicen ki
onu da sorsun
b… belki de ß:
ben daha dun taragin comb oldugunu ogrendim
ehueuh
Gamze.:
the asermec dersin sonra da
b… belki de ß:
heuehhe
fiil o canim the eki almaz
dermisim 
Gamze.:
ehehea

kosegenimden dusunduklerim.

turk sinemasi projemi yapmaya hala baslamadim dogru durust. hangi dilde yapilacagini dahi bilmiyorum. hocaya email attim ama cevap vermedi daha. ve odevin teslim tarihi yarin… ben kanepede oturmus tost – kola – hurriyet – televizyon –  pc – sevgili – kedi kosegenimde dolaniyorum. gecen gun yazmak istedigim ama tembelligin yeniden beni vurmasi yuzunden yazmadigim seyleri dusunuyorum. herkes bir taraflara gidiyor ya hani, kozet de gidiyormus. biraz uzaga ama bu defa, ve biraz uzun sure icin. sanirim icimizde gitmeyen bir o vardi, simdi tamamlandi. gittigimiz her yerden illa ki bir zaman her seyi ve herkesi birakarak geri donme sorunsalimiz da var aslinda konusulmasi gereken, ama onu yazmaya takatim yok hakikaten… geri gelecegi zaman, bu sefer artik tamamen doktor olmus sekilde, aradan bes sene gecmis olacak ve o doktor oldugunda bizim de mutlaka egitimimizi tamamlamis olmamiz lazim, anlasmamiz boyle. 31, 28, 27 olacagiz. ve hakkaten de cok sey geride kalmis olacak. kendimi orada dusunmem simdilik zor aslinda. ama kozetin soyledigine gore bir yerden sonra seneler fazla hizli akmaya basliyormus. dogrudur.